تمدن های اسرار آمیز
تمدن های اسرار آمیز

کاملا طبیعی است که هر چه زمان می گذرد و رو به جلو می رود، بعضی از چیزها نابود شده و چیزهای جدیدی به وجود بیایند. چشم اندازی که ما از جهان داریم روز به روز در حال تغییر است، عوامل زیادی در این تغییرات تاثیر دارند از شرایط آب و هوایی گرفته تا کم تر شدن و تحلیل رفتن منابع طبیعی، افزایش جمعیت، دخالت های انسانی و… در بیشتر مواقع بابت تغییرات این چنینی توضیحات خوبی وجود دارد اما در بعضی از موارد مثل تمدن های اسرار آمیز که در پایین الی گشت برای شما آماده کرده است، واقعا دلیل خاصی دیده نمی شود و به همین دلیل است که این تمدن ها همیشه برای ما در هاله ای از ابهام می مانند.
آی‌فون 11 همزمان از چند دستگاه بلوتوث صوتی پشتیبانی خواهد کرد
آی‌فون 11 همزمان از چند دستگاه بلوتوث صوتی پشتیبانی خواهد کرد

یکی از مشکلات مربوط به بلوتوث این است که همه دستگاه‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، قابلیت اتصال همزمان به چند گجت از این طریق را ندارند. برای مثال آی‌فون به کاربران خود اجازه نمی‌دهد که به صورت همزمان هم به هدفون‌های بلوتوثی و هم به اسپیکر بلوتوثی متصل باشند. به عبارت دیگر کاربر مجبور است یکی از دو دستگاه گفته شده را برای گوش کردن به موسیقی انتخاب کند.
کدام عضو بدن موقع استرس بیشترین آسیب را میبیند؟
کدام عضو بدن موقع استرس بیشترین آسیب را میبیند؟

استرس! تک واژه ای که برای همه ی ما ملموس و شناخته شده است؛ واکنش بدن در برابر شرایط و حالات مختلف که روی جسم و روح تاثیر منفی می گذارد. با وجود اینکه استرس به میزان کم آن خوب است و باعث می شود بدن ما از شرایط خطرناک دور بماند، اما استرس بیش از اندازه باعث بروز مشکلات جسمی و روحی شدید می شود. در این مطلب به شما خواهیم گفت زمانی که موقع استرس و تنش های روحی، ناخن ها یا لثه هایتان را می جویید و آرامش درونی تان از بین می رود، چه بلایی بر سر ارگان های بدن می آید و چه اعضایی بیشترین آسیب را تحمل می کنند.
راز عروس خانم های جذاب و خوش اندام
راز عروس خانم های جذاب و خوش اندام

راز عروس خانم های جذاب و خوش اندام همه دختر خانم ها دوست دارند که در محفل عروسی خود بدرخشند و بدون کوچکترین نقصی دیده شوند. اما ممکن است برخی از دختران نتوانند آن طور که باید اندام خودشان را قبل از عروسی ایده آل کنند و بخشی از بدنشان …