آشنایی با آداب و رسوم ترکها -عروسی
آشنایی با آداب و رسوم ترکها -عروسی

در عروسی ها و آداب و رسوم ترکها خصوصا آناتولی در زمینه ی عروسی، چند روز قبل از برگزاری مراسم، دعوتیه های عروسی در میان دوستان و فامیل پخش می گردد. نوع این دعوتیه ها و اینکه کدام طرف مسئول توزیع آنها می باشد، از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. در برخی از مناطق هدایایی از قبیل روسری، حوله، صابون، قاشق چوبی، دستمال، لیوان و نظایر آن انتخاب شده و به عنوان دعوتیه عروسی برای مدعوین فرستاده می شود. فردی که مسئول پخش دعوتیه ها می باشد، به دم درب دوستان و فامیل رفته، سلام برگزارکننده مراسم عروسی را به آنها رسانده و بعنوان دعوتیه یکی از این هدایا را به آنها می دهد و بدین شکل دوستان، فامیل و یا همسایه ها به عروسی دعوت می کند.
استرس دوران کودکی؛ عوامل، علائم و درمان
استرس دوران کودکی؛ عوامل، علائم و درمان

اضطراب را در هر سنی ممکن است تجربه کنیم. اما استرس دوران کودکی در صورت بروز می‌تواند آثار مخرب زیادی داشته باشد. به علاوه اینکه کودکان در تشخیص و بیان حالات روحی خود ناتوان هستند و ممکن است تشخیص این فشار روحی به تعویق بیافتد.
ایام «فاطمیه» چه کتاب‌هایی بخوانیم؟
ایام «فاطمیه» چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با مطالعه و خواندن کتاب‌هایی با این موضوع شناخت خود را از جنبه‌های مختلف زندگی حضرت زهرا (س) و اتفاقاتی که در عصر ایشان افتاد، افزایش ببریم.