45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرهای وب 
45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرهای وب 

امروزه از مرورگرهای بسیاری در دنیای وب استفاده می‌شود. کاربران همراه و دسکتاپ بر حسب نیازهای خود مرورگر محبوبشان را به کار می‌گیرند. کاربران با استفاده از مرورگرها می‌توانند صفحات وب را مشاهده کنند، اما همه آن‌ها در پیاده‌سازی مکانیزم‌هایی همچون بهینه‌سازی سرعت دسترسی به صفحات وب، مسدود کردن تبلیغات، محافظت از حریم خصوصی کاربران، پیشگیری از اجرای کدهای مخرب و مسائلی از این دست، یکسان عمل نمی‌کنند. در دنیای نرم‌افزار مهم این نیست که بتوانید با نرم‌افزار کار کنید، مهم این است که با ریزه‌کاری‌های نرم‌افزارها آشنا شوید و به ایده‌آل‌ترین شکل از نرم‌افزارهای خود استفاده کنید.
با پیروی از این 4 روش ساده، یک زندگی مثبت داشته باشید
با پیروی از این 4 روش ساده، یک زندگی مثبت داشته باشید

همه ما تفاوت بین مثبت و منفی را می دانیم و این مثل سیاه و سفید، خوب و بد و درست و غلط است. بنابراین تمایل به داشتن یک زندگی مثبت برای ما طبیعی است. یک زندگی مثبت با داشتن یک هدف یا خواسته متفاوت است. ممکن است هدف شما داشتن پول، شغل یا یک فرد باشد و این امکان وجود دارد که شما خواسته خود را به دست آورید اما باز هم یک جای کار بلنگد و همه چیز تحت کنترل شما نباشد.
مدل مانتو مجلسی ۹۸ زنانه و دخترانه
مدل مانتو مجلسی ۹۸ زنانه و دخترانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو مجلسی ۹۸ زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.