روستاهای شناور جهان
روستاهای شناور جهان

قطعا اگر از شما بپرسند شهری بر روی آب را نام ببرید، ونیز ایتالیا را معرفی می کنید. بیشتر کره زمین را آب ها پوشانده اند. پس تعجب برانگیز نیست که بیشتر مردم در تمام نقاط کره زمین و در کنار آب ها، خانه های خود را روی آب بسازند. ساخت خانه های قایقی یا شناور بر روی آب در حال گسترش یافتن است اما روستاهای شناور جهان جاذبه متفاوتی است.
45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرهای وب 
45 ترفند کاربردی در دنیای مرورگرهای وب 

امروزه از مرورگرهای بسیاری در دنیای وب استفاده می‌شود. کاربران همراه و دسکتاپ بر حسب نیازهای خود مرورگر محبوبشان را به کار می‌گیرند. کاربران با استفاده از مرورگرها می‌توانند صفحات وب را مشاهده کنند، اما همه آن‌ها در پیاده‌سازی مکانیزم‌هایی همچون بهینه‌سازی سرعت دسترسی به صفحات وب، مسدود کردن تبلیغات، محافظت از حریم خصوصی کاربران، پیشگیری از اجرای کدهای مخرب و مسائلی از این دست، یکسان عمل نمی‌کنند. در دنیای نرم‌افزار مهم این نیست که بتوانید با نرم‌افزار کار کنید، مهم این است که با ریزه‌کاری‌های نرم‌افزارها آشنا شوید و به ایده‌آل‌ترین شکل از نرم‌افزارهای خود استفاده کنید.
10 مورد از مهم‌ترین ترفندهای خانه‌داری که باید یاد بگیرید!
10 مورد از مهم‌ترین ترفندهای خانه‌داری که باید یاد بگیرید!

برای بسیاری از افراد تمیز و مرتب نگه داشتن خانه امری مهم و حیاتی است. در کنار آن امروزه با افزایش دغدغه‌های زندگی، مخصوصا در میان قشر جوان، خانه‌داری به کاری مشکل و طاقت فرسا تبدیل شده است. اما با یادگرفتن بعضی از ترفندهای خانه‌داری می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و از داشتن خانه‌ای زیبا و آراسته لذت ببرید.