23 واقعیت اسرارآمیز در مورد تمدن مصر باستان
23 واقعیت اسرارآمیز در مورد تمدن مصر باستان

تمدن مصر باستان ، اسرارآمیزترین تاریخ‌ها و وقایع را در پشت پرده خود پنهان کرده است. میلیون‌ها نفر از مردم و دانشمندان از سراسر جهان، بر این باروند که مصر باستان، از جذاب‌ترین تمدن‌های موجود بر زمین در طول تاریخ بوده است. اما تمدن مصر باستان ، علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های توریستی و گردشگری متعدد، واقعیت‌های مرموزی را نیز در دل خود مخفی کرده که مطالعه و بررسی آنان در نوع خود بسیار شگفت‌انگیز هستند.
تبعات خروج بورس از ریل تحلیل
تبعات خروج بورس از ریل تحلیل

تنها چیزی که می‌تواند این مشکل را حل کند زمان است. در همه بازارهای مالی زمانی که یک طیف جدید و گروه جدید با حجم قابل‌توجهی نقدینگی وارد بازار می‌شوند بازار را متلاطم می‌کنند و آن تفکر زمانی طول می‌کشد که در بازار حل شود و بر اساس چارچوب‌های منطقی بازار عمل کند. بنابراین تنها راهکار زمان است یعنی باید یکی دو سال بگذرد تا بازار به این نتیجه برسد همان چارچوبی که قبلا نسبت به آن معتقد بود، چارچوب منطقی‌تری است و افردی که  روزانه دادوستد می‌کنندهم کم‌کم متوجه خواهند شد که خرید سهم با مدل فعلی و بر اساس اخبار هیجانی توجیه‌پذیر نیست و رفته‌رفته تفکرشان منطقی‌تر و ریسک‌گریزتر می‌شود و حاضر نخواهند شد با روند فعلی معامله کنند.
مایکروسافت درحال آزمایش تراشه‌های شرکت AMD و ARM برروی تبلت‌های سرفیس است
مایکروسافت درحال آزمایش تراشه‌های شرکت AMD و ARM برروی تبلت‌های سرفیس است

تبلت‌های سرفیس مایکروسافت عمدتا از چیپست‌های اینتل در بخش پردازش مرکزی استفاده می‌کنند. چند سال پیش هم مایکروسافت از تراشه‌های شرکت AMD در برخی از مدل‌های سرفیس استفاده کرد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این کمپانی آمریکایی در مسیر قبلی خود قرار گرفته و سرفیس‌های جدید این شرکت به تراشه‌های شرکت AMD و ARM مجهز خواهند شد. گزارشات جدید نشان می‌دهند که روابط مایکروسافت و اینتل، همانند گذشته نبوده و این شرکت درحال آزمایش سرفیس‌های جدید مجهز به تراشه‌های AMD و ARM است.
آرام کردن نوزاد بی قرار با ۳۶ روش کاربردی و موثر
آرام کردن نوزاد بی قرار با ۳۶ روش کاربردی و موثر

برای آرام کردن نوزاد بی قرار می‌توانید او را در کالسکه، کریر، آغوشی یا صندلی ماشین بگذارید و حرکت دهید. اگر موثر واقع نشد، تکنیک‌های مکیدنی، پخش صدای سفید و روش‌های ترکیبی ممکن است اثر بخش باشد.
القاب حضرت زهرا چیست؟
القاب حضرت زهرا چیست؟

اسامی و القاب حضرت زهرا (س) بسیار است؛ زهرا، حدیثه، طاهره، زکیه و صدیقه از جمله مشهورترین آن‌ها هستند. هر کدام از این اسامی دارای معانی والایی هستند که متناسب با شخصیت حضرت زهرا (س) انتخاب شده اند.