بیوگرافی امین حیایی
بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون . امین حیایی داور مسابقه عصر جدید، بیشتر با نقش «بیژن مرتضوی» در فیلم اخراجی ها شناخته میشود، امین حیایی یکی از محبوب ترین هاست، از دیگر کارهای معروف او می‌توانیم: سریال ساخت ایران را نام ببریم کـه مخاطبان فراوانی داشت. امروز از ۰ تا ۱۰۰ با امین حیایی، فعالیت ها و سبک و سیاق زندگی او آشنا میشویم.
راهنمای سفر به کویر مرنجاب، جاذبه ای دیدنی و تاثیرگذار
راهنمای سفر به کویر مرنجاب، جاذبه ای دیدنی و تاثیرگذار

کویر مرنجاب نام یکی از دیدنی ترین کویرهای کشور عزیزمان ایران است که در بخش شمالی شهرستان آران و بیدگل از توابع استان اصفهان قرار گرفته و به دلایل زیادی از جمله پتانسیل های بالای توریستی و گردشگری خود در کنار امنیت حائز اهمیتی که در سرتاسر این کویر دلربا موج می زند، امروزه تبدیل شده است به یکی از مقاصد گردشگری جذاب در کشور ما! ناگفته نماند که به گواهی تاریخ نام کویر مرنجاب اصفهان در عصر حکومت شاهان صفوی و توسط شاه عباس بر روی این کویر چشم نواز گذاشته شده است. با مجله گردشگری همگردی همراه شوید تا قدری بیشتر با جاذبه های گردشگری کویر مرنجاب و همچنین راهنمای سفر به کویر مرنجابآشنا شوید.
خطر رژیم های اینترنتی برای سلامت
خطر رژیم های اینترنتی برای سلامت

بعضی از مردم به ویژه زنان برای رسیدن به وزنی طبیعی از هر روشی حتی غیراصولی مانند دریافت مشاوره و دارو به صورت اینترنتی و همچنین غذا نخوردن، مصرف داروهای پرعارضه و غیرضروری استفاده می کنند که می تواند برای سلامتی آنها تهدیدات جدی به همراه داشته باشد.
۱۳ سیاست زنانه در همسرداری
۱۳ سیاست زنانه در همسرداری

سیاست‌ های زنانه در همسرداری بسیار بر کیفیت رابطه شما با همسرتان تاثیرگذار است. روابط همواره چالش‌های خودشان را دارند، اما در صورت رعایت برخی نکات می‌توان در این رابطه رشد نمود و طعم خوشبختی را مزه کرد.
علت خاص بودن سنگ الماس چیست؟
علت خاص بودن سنگ الماس چیست؟

واژه الماس (Adamas) در یونانی به معنی تسخیرناپذیر است. خواهیم دید الماس تنها کانی قیمتی است که فقط از یک عنصر موجود در طبیعت یعنی کربن ساخته شده است. الماس دارای شبکه اتمی بسیار فشرده ای است که باعث بوجود آمدن سختی زیاد یا بعبارتی سخت ترین ماده متبلور شده در کره زمین است.
همه چیز درباره احکام طلاق
همه چیز درباره احکام طلاق

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد. برای طلاق یکسری احکام وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها اشاره نموده ایم.