تحلیل یک فعال سینمایی از فایل صوتی ظریف
تحلیل یک فعال سینمایی از فایل صوتی ظریف

به گزارش مشرق، اکبر نبوی مستندساز و فعال حوزه سینما و تلویزیون در توئیتی نوشت: فایل کامل سخنان آقای ظریف را با صبر و حوصله شنیدم. باور دارم که فایل این سخنان، آگاهانه برای شبکه‌ های ضد ایرانی فرستاده شده. اصلا بحث نیروی نفوذی در میان نیست. یک تکه مهم از یک پازل بسیار پیچیده است. قطعات دیگر این پازل، با یک زمان‌ بندی خاص و در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.
جشن میانه بهار و جشن بهاربد
جشن میانه بهار و جشن بهاربد

در زمانی که گاهشماری گاهنباری یا کهن ترین گاهشماری شناخته شده ایرانی،روایی داشته و هنوز هم نشانه هایی از آن کم و بیش بر جای مانده است در آغاز و میانه هر یک از فصل های سال با سرور و شادمانی جشن گرفته می شده است.یکی از این جشن های سالیانه که در پانزدهم اردیبهشت یا روز "دی به مهر" از اردیبهشت ماه برگزار می شده، جشن میانه بهار یا جشن بهاربد و یا گاهنبار میدیوزرم که به معنای میانه فصل سبز یا میانه بهار، است.
آموزش تحلیلی چگونه در ویندوز 10 بدون خاموش شدن سیستم، لپ‌تاپ را ببندیم؟
آموزش تحلیلی چگونه در ویندوز 10 بدون خاموش شدن سیستم، لپ‌تاپ را ببندیم؟

به طور معمول در ویندوز ۱۰ وقتی که لپ‌تاپ را می‌بندید، سیستم در حالت خواب و شرایط کم مصرف قرار می‌گیرد. در اغلب موارد این گزینه به حفظ شارژ باتری دستگاه و جلوگیری از صدمات احتمالی در حین جابه‌جایی لپ‌تاپ کمک می‌کند اما مشکل در جایی آغاز می‌شود که به لپ‌تاپ‌تان یک مانیتور خارجی متصل کرده باشید. برای مثال برای دیدن بهتر یک فیلم، لپ‌تاپ را به یک تلویزیون LED بزرگ وصل کرده‌اید و با بستن لپ‌‌تاپ تصویر نیز قطع خواهد شد.
انواع گردشگری
انواع گردشگری

در سال های اخیر گردشگری به عنوان صنعت بدون دود, منبع درآمد سرشار در تجارت جهانی و عنصر مهمی در بهبود و تنظیم موازنه بازرگانی و تراز پرداخت های بسیاری از کشورها شده است, این صنعت یک صنعت منحصر به فرد اقتصادی تلقی شده و طرفداران بسیاری دارد
مدل لباس بچه گانه دخترانه جدید و شیک 98
مدل لباس بچه گانه دخترانه جدید و شیک 98

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید دخترانه : همه مادرها دوست دارند تا در مهمانی ها و مجالس لباس های زیبا و مطابق روز را برای فرزندشان مخصوصا دختر بچه ها تهیه کنند. در این بخش شما مادران گرامی میتوانید از مدل های ارائه شده در گالری تصاویر ایران بانو، جدیدترین ها را برای فرزند دلبندتان تهیه کنید.