درخواست دورکاری برای کارمندان تهرانیدرخواست دورکاری برای کارمندان تهرانی
درخواست دورکاری برای کارمندان تهرانیدرخواست دورکاری برای کارمندان تهرانی

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به درخواست وزارت بهداشت برای دورکاری کارمندان تهرانی، گفت: در روزهایی که هوا برای همه گروه‌ها ناسالم است استنشاق چنین هوایی معادل استعمال ۳ تا ۷ نخ سیگار برای همه جمعیت مواجهه یافته با آلودگی از جمله کودکان است.
تبلیغات چیست ؟
تبلیغات چیست ؟

برخی از رسانه‌های تبلیغاتی از بین بسیاری از انواع رسانه تبلیغاتی موجود عبارت‌اند از : تلویزیون ، رادیو ، رسانه‌های چاپی ، آنلاین ، رسانه‌های محیطی و موبایل.
دردسرهای زندگی زناشویی پس از بچه‌دار شدن و راه‌حل‌های آن
دردسرهای زندگی زناشویی پس از بچه‌دار شدن و راه‌حل‌های آن

آدم‌ها با امید و آرزوی بسیار تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرند. در کنار همه‌ی لذت‌هایی که دل‌بند نورسیده با خود می‌آورد، دردسرهایی هم گریبان پدرومادر را می‌گیرد. همه‌ی هزینه‌ها برای بچه است. همه‌ی وقت‌تان صرف بچه می‌شود تا جایی که توان و وقتی برای همسرتان و روابط زناشویی باقی نمی‌ماند. در این مطلب به شما می‌گوییم چطور مشکلات پس از بچه‌دار شدن را پشت سر بگذارید.
چگونگی از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست بعد از بارداری
چگونگی از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست بعد از بارداری

بعد از تولد نوزاد، مسائل زیادی وجود دارد که مادران نگران آنها هستند. یکی از این مشکلات می تواند شل شدن و افتادگی پوست باشد. هر مادری پس از زایمان با پوست شل شده دست و پنجه نرم می کند و دوست دارد بدن خود را مانند قبل ببیند. افتادگی پوست یکی از مسائل به ظاهر پیش پا افتاده ایست که منجر به احساسات ناخوشایندی در مادران جدید می شود. پوست از کلاژن و الاستین ساخته شده و وقتی یک مادر باردار وزنش بیشتر می شود، پوستش هم کشیده شده و دچار تغییراتی خواهد شد. بسیاری از مشکلات پوست از جمله شل شدگی، افتادگی پوست و همچنین تغییر رنگ پوست پس از زایمان به وجود می آیند. کشیده شدن پوست در دوران بارداری ناگهانی نیست اما طی چند ماه اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید این اتفاقی است که برای همه می افتد و شما باید برای از بین بردنش تلاش کنید. ما در این مقاله نکاتی را برای بهبود افتادگی پوست پس از زایمان با شما به اشتراک می گذاریم.