نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم
نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم

نصرالله مدقالچی، دوبلور مطرح کشورمان که بیش از یک ماه قبل تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته بود، اکنون می گوید: «به لطف خداوند نسبت به قبل خیلی بهترم و همچنان دوره نقاهتم را می گذرانم تا بهبودی کامل به دست بیاورم.»
لذت‌های فوری قاتل موفقیت هستند.
لذت‌های فوری قاتل موفقیت هستند.

اگر شما مایل نیستید که برای مدت زمان طولانی جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود زحمت بکشید، مطمئنا پس از مدت کوتاهی از وضعیت فعلی خود راضی می‌شوید و هیچ وقت طعم رسیدن به موفقیت در زندگی را نخواهید چشید؛ بنابراین سعی کنید از این لذت‌های زودگذر که قاتل موفقیت در زندگی هستند به طور جدی پرهیز کنید.
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل). و رتبه بالای 85 نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.
در عرض چند ثانیه روده های تان را پاکسازی کنید
در عرض چند ثانیه روده های تان را پاکسازی کنید

این مواد، گوارشتان را سریع و بهتر نموده و به تجزیه سموم و ناخالصی ها کمک می کنند. مصرف این ترکیب، نقطه شروعی بسیار مهم برای بهبود سلامت شماست و در عرض چند ثانیه بعد از شروع پاکسازی می توانید احساس کنید که روده های تان گرم می شوند.
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی

یک تیم زمانی کارآمد و سازنده است که احساس لذت از کار کردن را در اعضای خود برانگیزاند و همه افراد از حضور در تیم راضی باشند. با انجام کارها به صورت تیمی، تولید افزایش می‌یابد و اعتماد بیشتری نیز ایجاد می‌شود و با افزایش رضایتمندی بین افراد، موفقیت و بهره‌وری نیز افزایش یافته و در نتیجه یک تیم کارآمد و سازنده به آسانی به اهداف خود دست پیدا می‌کند. حال سوال این است که چقدر کار تیمی در محیط کسب‌وکار می‌تواند سازنده باشد؟ از آنجا که انسان‌ها خودمحور هستند و موجودات خودخواهی نیز هستند و می‌خواهند حتما به موفقیت دست پیدا کنند، اگر به تیم خود متعهد شوند، این خودخواهی باعث می‌شود اعمال آنها تیم را به سمت موفقیت ببرد.
چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم
چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم

رنگ ها نقش بسیار مهمی چه در لباس های مردانه، چه در لباس های زنانه دارند. افرادی که به دنبال مد روز و زیبا تر کردن استایل شان هستند از ترکیب های مختلف استفاده می کنند و چیز های جدیدی را امتحان می کنند. امروزه رنگ های خنثی بسیار محبوب شده اند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از رنگ های خنثی در لباس های خود استفاده کنند. ما در این مقاله به طور کامل در مورد این که رنگ خنثی چیست توضیح داده ایم. همچنین در مورد این که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم نیز توضیح داده ایم.
حکم شرعی دیدن فیلم مبتذل
حکم شرعی دیدن فیلم مبتذل

امروزه با گسترش شبکه مجازی و دسترسی آسان به اینترنت شاهده رواج سیل بزرگی از سایت‌ها و کانا‌های غیر اخلاقی و مستهجن هستیم و گاهی افراد از سر کنجکاوی وارد این فضاها میشوند و بعد پشیمان از این رفتارشان و جویای نظرات مراجع در خصوص حکم شرعی دیدن تصاویر و فیلم‌های مستهجن میشوند. برای دیدن پاسخ سوالتان با ما همراه باشید