تاثیرات هنر درمانی بر سلامت ذهنی
تاثیرات هنر درمانی بر سلامت ذهنی

هر چند روانکاوی سنتی دارای مزایای بیشماری می باشد، اما با این حال روش های درمانی بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارند که می توانند در بهبودی بیماران نقش مهمی را بازی کنند، در این میان می توان به موسیقی درمانی، هیپنوتیزم، و حتی رنگ درمانی اشاره کرد. هر یک از موارد فوق الذکر مقیاس های مختلفی از موفقیت را در درمان بیماری های مختلف از خود نشان داده و در برخی موارد نیز بهبودی کامل را با خود به همراه داشته اند. در این میان هنر درمانی نوعی تکنیک درمانی است که میکوشد موقعیت احساسی بیمارانی که از ناراحتی های روحی و روانی رنج می برند و یا مورد آزار و اذیت های احساسی قرار گرفته اند را بهبود بخشد.
همگرایی شبکه‌های موبایل و ثابت/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
همگرایی شبکه‌های موبایل و ثابت/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد

معاون وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای ادغام شبکه‌های ارتباطات همراه و ثابت در راستای همگرایی اینترنت موبایل و ثابت خبر داد و گفت: با این وجود شاهد افزایش سرعت اینترنت ثابت خواهیم بود.
احکام روزه مسافر در ماه رمضان
احکام روزه مسافر در ماه رمضان

یکی از واجبات دین مبین اسلام، روزه‌ی ماه مبارک رمضان است. با وجود اهمیت روزه، مسافر از انجام این فریضه‌ی الهی معاف است و باید قضای آن را بعد از بازگشت از سفر به جا آورد. البته روزه در سفر دارای احکامی است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم