بررسی لپ‌تاپ MSI GS65: سبک ولی قوی!
بررسی لپ‌تاپ MSI GS65: سبک ولی قوی!

اخیرا کمپانی MSI به منظور رقابت با لپ‌تاپ‌های ریزر Blade، گیگابایت Aero 15X و ایسوس ROG Zephyrus از برند جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد و به طیف تولیدکنندگان نوت‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های سری Coffee Lake پیوست. این لپ‌تاپ از سخت‌افزار داخلی جدید و طراحی و ساختار کاملا بازنگری شده سری گیمینگ MSI برخوردار است.
روشی جدید برای درمان سرطان تخمدان
روشی جدید برای درمان سرطان تخمدان

محققان مرکز تحقیق بیمارستان دانشگاه مونترآل در کانادا، نوعی درمان دو مرحله‌ای برای از بین بردن سلول‌های سرطانی تخمدان ابداع کرده‌اند.
خبر خوش برای مسافران تابستانی
خبر خوش برای مسافران تابستانی

با شروع فصل تابستان، سفرهای تابستانه هم آغاز می شود، به همین مناسبت هتل ها امسال تخفیف های خوبی را برای مسافران در نظر گرفته اند. رئیس جامعه هتلداران ایران خبر داده است که تخفیف 10 تا 50 درصدی هتل های کشور شامل حال مسافران تابستانی خواهد شد. او همچنین گفت: هتل های سراسر کشور در طول تابستان 1398 افزایش نرخ ندارند.
وجوب فوری حج
وجوب فوری حج

بر هر شخص مستطیع در طول عمر، بیش از یک بار حج واجب نیست که آن «حَجَّة‌الاسلام» نام دارد. ضمنا وجوب حج فوری است بدین معنا که در صورت تحقق شرایط استطاعت، باید در همان سال نسبت به انجام حج مبادرت نماید و به تأخیر انداختن آن بدون عذر، جایز نیست.