7 راه ساده برای کنترل وزن
7 راه ساده برای کنترل وزن

اگر غذا در ظرف آماده برای ما آورده می‌شود، همان ابتدا سهم جدید خودمان را در ظرف دیگری جدا کرده و از مابقی آن دوری کنیم، بهتر است مابقی را دست نزده با دوست دیگری شریک شویم.
از بین بردن بوی پیاز دست با چند ترفند ساده
از بین بردن بوی پیاز دست با چند ترفند ساده

راهکارهای زیادی وجود دارد که برای از بین بردن بوی پیاز دست به کمک شما می‌آیند، مانند استفاده از اسکراب نمک و صابون مایع یا کمک گرفتن از وسایل فولادی ضد زنگ آشپزخانه. با روش‌هایی نیز می‌توانید از انتقال بوی پیاز به دستانتان جلوگیری کنید.
ترند کیف زنانه سال 98
ترند کیف زنانه سال 98

کیف زنانه سال 98 : همواره شروع سال جدید نویدبخش نو شدن و تغییرات می‌باشد و همه‌ی ما با مشاهده‌ی تغییراتی که در طبیعت اتفاق می‌افتد به دنبال این موضوع هستیم که تغییری در رفتار ، عملکرد و حتی تیپ و استایل خود دهیم . کسانی که همواره گوش به زنگ تغییرات دنیای مُد هستند به دنبال ترندهای جدید این صنعت شگفت انگیز می‌باشند تا بتوانند با اطلاع از آنها تیپ و استایلی به روز و هماهنگ با دنیای مُد داشته باشند .
«اسماء الحُسنی» یا نام‌های نیکوی خداوند
«اسماء الحُسنی» یا نام‌های نیکوی خداوند

«اسماء الحُسنی» یا نام‌های نیکوی خداوند نام‌هایی هستند که در اسلام برای «الله» به کار رفته‌ است. غالبا شمار این نام‌ها را ۹۹ نام دانسته‌اند که بیشتر آن در قرآن آمده است، ولی برخی دیگر بر این باورند شمار آن‌ها بیشتر است.