رنج‌های ورتر جوان
رنج‌های ورتر جوان

رمان عاشقانه رنج‌های ورتر جوان که در سال ۱۷۷۴ منتشر شد اثر یوهان ولفگانگ فون گوته، شاعر، نمایش‌نامه‌نویس، رمان‌نویس، طبیعت‌پژوه آلمانی و نویسنده تراژدی فاوست و دیوان غربی – شرقی است. گوته زبان گویای روزگار پرتلاطم خود بود، پایه‌گذار ادبیات نوین جهانی شد و بیش‌تر آثارش هم به ادبیات جهانی راه یافته است.
قیمت پراید زیر ۴۰ میلیون تومان می‌آید؟
قیمت پراید زیر ۴۰ میلیون تومان می‌آید؟

عضو اتحادیه فروشندگان اتومبیل و نمایشگاه‌داران در خصوص صحبت‌های قائم مقام سایپا مبنی بر ورود ۴۰ هزار خودروی در انبار مانده به بازار گفت: ما هم این صحبت‌ها را شنیدیمُ اما نکته این است که بازار چیزی را حس نکرد و تا مردم چیزی را احساس نکنند خودرو ارزان نخواهد شد.
افزودن ۲ نمایشگر به لپ تاپ های عادی ممکن شد
افزودن ۲ نمایشگر به لپ تاپ های عادی ممکن شد

با تولید نمایشگرهای دوکس؛ افزودن ۲ نمایشگر به لپ تاپ های عادی ممکن شد یک شرکت امریکایی از تولید نمایشگرهایی موسوم به دوکس خبر داده که می توان آنها را به دو سوی لپ تاپ های عادی اضافه کرد تا انجام امور متعدد به طور همزمان با استفاده از آنها ممکن شود.
آیا درمان قطعی اسکیزوفرنی امکان‌پذیر است؟
آیا درمان قطعی اسکیزوفرنی امکان‌پذیر است؟

درمان قطعی اسکیزوفرنی متأسفانه هنوز کشف نشده است و محققان همچنان به دنبال یافتن راه‌حلی مناسب برای درمان این بیماری هستند. این بیماری که یک اختلال جدی ذهنی است موجب ایجاد توهمات گوناگون در فرد می‌شود که همراه با اختلالات فکری و رفتاری بر عملکرد روزانه تاثیر منفی خواهد گذاشت.
مدل مانتو تابستانی نخی
مدل مانتو تابستانی نخی

مانتو‌های نخی در فصل تابستان محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مانتوهای دوخته شده از پارچه‌های دیگر دارند. با نزدیک شدن به فصل گرما، شاهد انواع مانتو تابستانی نخی ساده و گلدار با فرمت جلوباز یا جلو بسته هستیم.