مایکروسافت ویندوز سرور 2016 قانونی - ویندوز سرور 2016 اصلی - ویندوز سرور 2016 اورجینال


  • بازدید : ۷۶۹

سایت تبلیغاتی


ویندوز سرور ۲۰۱۶ یک سیستم عامل cloud-ready آماده است که از Workloads فعلی پشتیبانی می کند. این نسخه تکنولوژی نوآورانه ای را برای انتقال اطلاعات به Cloud در هنگام آماده سازی مشتری معرفی می کند. همچنین لایه های جدید و قدرتمند امنیتی را همراه با نوآوری الهام گرفته از مایکروسافت Azure برای برنامه ها و زیرساخت های کسب و کارهای قوی ارائه می دهد.
تقویت امنیت در سیستم عامل مشتریان می تواند به جلوگیری از حملات مخرب و شناسایی فعالیت های مشکوکی که در آن جریان دارد، کمک کند؛ حملات در سیستم عامل و Workloads آن ها. به ویژگی های امنیتی ساخته شده در ویندوز سرور ۲۰۱۶ به منظور کنترل دسترسی منحصر به فرد، حفاظت از ماشین های مجازی و سخت شدن پلت فرم در برابر تهدیدات جدید می توانید اعتماد کنید.
کارآمدی بیشتر به وسیله یک دیتا سنتر software-defined، مشتریان توسط نرم افزار می توانند انعطاف پذیری و کنترل را برای دیتا سنتر خود به ارمغان آورند در حالی که هزینه ها را از طریق پردازش، ذخیره سازی، و شبکه بندی مبتنی بر software-defined کاهش می دهند. مرکز داده می تواند با یک سیستم عامل اتوماتیک و انعطاف پذیر اجرا شود و مشتریان می توانند به بسیاری از ویژگی های Cloud-efficient که در پایگاه داده مایکروسافت Azure وجود دارد دسترسی پیدا کنند.
سرعت در نوآوری از طریق بارهای کاری اپلیکیشن های cloud-ready. مشتریان می توانند برنامه های موجود خود را با خاطرجمع در ویندوز سرور ۲۰۱۶ نصب و اجرا کنند تا آنها را به مدل های Cloud-Native جدید تبدیل کنند. به توسعه دهندگان در نوآوری و ایجاد برنامه های کاربردی در محل و Cloud با استفاده از آخرین تکنولوژی ها نظیر Container محیطی منطقی است که بر روی یک کامپیوتر ساخته می شود جایی که یک اپلیکیشن می تواند اجرا شود. Container و اپلیکیشن مهمان در آن از منابع سخت افزاری کامپیوتر میزبان منتزع می شوند Micro service تقسیم بندی اپلیکیشن به بخش ها یا سرویس هایی کوچک، سبک، مستقل و قابل مدیریت و Nano Server کمک می کند.

.
.
.
.
.
فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت

تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک ۱ - واحد ۲
تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک ۱۱۳ - طبقه ۴
سایت :
http://microsoftcorp.ir
http://microsoftcorp.ir/لایسنس-ویندوز-سرور-۲۰۱۶-اورجینال-خرید-windows-server-۲۰۱۶/
ایمیل:
Iran@microsoftlicense.com
تلفن:
۰۲۱-۲۸۴۲۲ (خط ویژه)
۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
موبایل:
۰۹۱۰۳۰۱۶۰۰۳
فاکس:
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶