برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل). و رتبه بالای 85 نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.
چرا آموزش مالی برای همه ضروری است؟
چرا آموزش مالی برای همه ضروری است؟

آموزش مالی مهم‌ترین دوره‌ی آموزشی است که هر فرد برای به‌دست‌آوردن امنیت مالی در آینده به آن نیاز دارد. شما تنها فردی هستید که می‌توانید بهترین تصمیمات مالی را برای زندگی خود بگیرید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم آموزش مالی چه تاثیری روی آینده مالی شما خواهد داشت.
خلاصه زندگینامه حضرت علی اکبر (ع) از ولادت تا شهادت
خلاصه زندگینامه حضرت علی اکبر (ع) از ولادت تا شهادت

حضرت علی اکبر (ع) فرزند امام حسین (ع) در روز یازدهم ماه شعبان به دنیا آمد. او را شبیه‌ترین فرد از نظر اخلاق و رفتار به پیامبر (ص) می‌دانند. حضرت علی اکبر (ع) اولین شهید از طایفه بنی‌هاشم در روز عاشورا بود. در این مطلب به جزئیات مربوط به زندگینامه حضرت علی اکبر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.