«هومن سیدی» همه جوایز را درو کرد/ عکس
«هومن سیدی» همه جوایز را درو کرد/ عکس

هومن سیدی جوایز بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مرد و بهترین دستاورد فنی و هنری را از هفتمین جشنواره بین المللی شهر دریافت کرد.
آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی
آشنایی با ارزانترین رستوران های دبی

شهر دبی، یکی از لوکس ترین و گران ترین شهرهای دنیاست که محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. گران بودن این شهر به این معنی نیست که شما نمی توانید سفری ارزان به دبی داشته باشید. برعکس، با هر هزینه و بودجه ای که به دبی سفر کنید، این امکان برای شما وجود دارد که یک اقامتگاه مناسب پیدا کرده و غذاهایی ارزان و خوشمزه نوش جان کنید. در این بخش تصمیم داریم، ارزانترین رستوران های دبی از نگاه گردشگران را به شما معرفی کنیم. در اینجا علاوه بر اسم و آدرس بهترین رستوران های ارزان دبی منوی غذایی، امکانات و هزینه یک وعده غذایی را نیز برای شما آورده ایم. با داشتن این اطلاعات شما می توانید انتخاب بهتری در بین رستوران های ارزان دبی داشته و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.
مزایای شگفت انگیز آناناس
مزایای شگفت انگیز آناناس

آناناس میوه ای استوایی و غنی از ویتامین ها، آنزیم ها و آنتی اکسیدان هاست. آناناس به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، استخوانهای قوی ایجاد می کند و از بروز اختلالات گوارشی جلوگیری می کند. با وجود طعم شیرینش، آناناس کم کالری است.
انواع دکوراسیون داخلی منزل، 10 سبک از بهترین ها
انواع دکوراسیون داخلی منزل، 10 سبک از بهترین ها

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی با مفهوم زیبایی رابطه ی مستقیم دارد و طراحان از اصول و قواعدی مثل رنگ شناسی استفاده می کنند تا بتوانند، این رابطه را عمیق تر کنند. گرچه مفهوم زیبایی نسبت به جغرافیای زمانی و مکانی، تغییر می کند و همین امر باعث به وجود آمدن نمونه های زیادی دکور با ویژگی های منحصر به فرد می شود که به عنوان سبک معماری از آن نام می بریم؛ اما رایج ترین این سبک ها کدامند؟ در ادامه با 10 سبک معماری داخلی آشنا شوید و بهترین گزینه را متناسب با روحیات خود الگوی چیدمان منزل تان قرار دهید.