دستگاه انتی استاتیک


  • شرکت فناوران جرقه فخراذر
  • ۰۴۱۳۲۴۵۸۵۴۱
  • fakhr.azar.company@gmail.com
  • تبریزجاده اذرشهرشهرک اسفهلان روبروی مجتمع ورزشی صادقی
  • بازدید : ۷۵۷۸

سایت تبلیغاتی

قیمت : توافقی


شرکت فناوران جرقه فخر آذر (شماره ثبت 41884 )

ذخیره شدن جریان الکتریکی بر روی سطوح مختلف که از آن با نام الکتریسیته ساکن یاد می شود ، باعث ایجاد مشکلات کوچک و بزرگ زیادی در صنایع گوناگون و مکان های مختلف می گردد .

این مشکلات می توانند خود را بصورت جذب نا خواسته دو سطح به یکدیگر ، ایجاد جرقه مابین سطوح و یا بدن انسان ، جذب گرد و غبار توسط محصول تولیدی و یا در مواردی باعث ایجاد آتش سوزی در انبارهای نگهداری مواد گردد .

سیستم های مبتنی بر تکنولوژی آنتی استاتیک به ما کمک می کنند در مکان هایی که وجود بار الکتریسیته ساکن بر روی سطوح باعث ایجاد خطراتی همچون آتش سوزی و ایجاد شوک الکتریکی می گردد با خیالی آسوده و ایمنی بالا به فعالیت بپردازیم .
شرکت فناوران جرقه فخر آذر افتخار دارد تا به عنوان اولین و تنها تولید کننده این سری از دستگاه ها گام کوچکی در مسر بومی سازی تکنولوژی روز جهان برداشته و از خروج سرمایه های ارزی کشور عزیزمان جلوگیری نماید .
تمامی مراحل طراحی ، تولید و مونتاژ این دستگاه ها توسط کادر مجرب شرکت فناوران جرقه فخر آذر انجام گرفته و لذا تمامی محصولات دارای یکسال گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند .
دستگاه های آنتی استاتیک تولیدی این شرکت در سایزها و توان ها و شکل های متنوعی ساخته می شوند ، که بنا به سفارش مشتری طراحی و تولید می گردند .
این سیستم ها در صنایع مختلفی از قبیل :
چاپ ، لمینت و برش و بسته بندی فیلم های پلیمری ، بسته بندی و پرکنی مواد غذایی (مایع و جامد) ، سالن های رنگ آمیزی قطعات خودرو ، صنایع شیمیایی و داروسازی ، صنایع تولید ظروف یکبار مصرف و ... دارای کاربردهای مختلف می باشند .
هدف ما همواره جلب رضایتمندی مشتریانمان و تحقق این شعار بوده است :
((( تکنولوژی جهانی در خدمت ایرانی )))
تلفن : 04132458541 فکس : 04132458411
مدیریت : 09144179473 فروش : 09144795526

آدرس سایت اینترنتی : www.fakhrazar.com

پست الکترونیکی : fakhr.azar.company@gmail.com
آدرس : تبریز –جاده اذرشهرشهرک اسفهلان روبروی مجتمع ورزشی صادقی