تمدن های اسرار آمیز
تمدن های اسرار آمیز

کاملا طبیعی است که هر چه زمان می گذرد و رو به جلو می رود، بعضی از چیزها نابود شده و چیزهای جدیدی به وجود بیایند. چشم اندازی که ما از جهان داریم روز به روز در حال تغییر است، عوامل زیادی در این تغییرات تاثیر دارند از شرایط آب و هوایی گرفته تا کم تر شدن و تحلیل رفتن منابع طبیعی، افزایش جمعیت، دخالت های انسانی و… در بیشتر مواقع بابت تغییرات این چنینی توضیحات خوبی وجود دارد اما در بعضی از موارد مثل تمدن های اسرار آمیز که در پایین الی گشت برای شما آماده کرده است، واقعا دلیل خاصی دیده نمی شود و به همین دلیل است که این تمدن ها همیشه برای ما در هاله ای از ابهام می مانند.
13 جای دیدنی باکو که باید رفت
13 جای دیدنی باکو که باید رفت

باکو شهری است که پاک‌بانان آن خانم هستند و این موضوع برای ما ایرانی‌هایی که شغل‌ها را با جنسیت علامت‌گذاری می‌کنیم عجیب است! البته در جریان گشت و گذار در این شهر موارد عجیب و جالب زیاد خواهید دید که ما به آن‌ها اشاره می‌کنیم. مثلا می‌فهمید که می‌شود از روی امضای یک نفر، ساختمانی مهم و معروفی ساخت یا اگر تمام تلاش‌تان را هم بکنید، نمی‌توانید در باکو گم شوید
نحوه دیلیت اکانت ایمو
نحوه دیلیت اکانت ایمو

این روزها که با مشکل اختلال پیام‌رسان‌ها و گران بودن هزینه‌ی تماس روبه‌رو هستیم، شاید استفاده از پیام‌رسان ایمو راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط تصویری با دوستان باشد، اما گاهی لازم است چندین پیام‌رسان را امتحان کنیم تا برنامه‌ای که بیشتر کاربرد را برایمان دارد پیدا کنیم. در این مقاله، چگونگی دیلیت اکانت ایمو یا حذف اکانت ایمو را به شکل تصویری آموزش خواهیم داد.
بیماری کشنده و بی علامت
بیماری کشنده و بی علامت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ملی فشارخون بالا، یک طرح اجرایی بسیار بزرگ از سوی وزارت بهداشت محسوب می شود؛ چراکه کنترل فشارخون برای نظام سلامت کشور، صرفه اقتصادی نیز به همراه دارد.
این ۱۰ کشور شادترین مردم دنیا را دارند
این ۱۰ کشور شادترین مردم دنیا را دارند

در دنیای امروز نرخ ابتلا به افسردگی و بیماری‌های روانی و ناراحتی سربه فلک می‌کشد و انسان‌ها هر روز بیش‌ از گذشته تنها می‌شوند و این دور باطل به همین شکل ادامه پیدا می‌کند. همه امروز دنبال شادی‌اند و جالب این‌جاست که بدانید شاد بودن برای همه آسان نیست.