عامل اصلی رنگی شدن چشم انسان چیست؟
عامل اصلی رنگی شدن چشم انسان چیست؟

محققان دریافتند که عامل اصلی رنگی شدن چشم‌ این نیست که حاوی سلولهای رنگی هستند. در واقع این رنگ ساختاری بوده و نکته های جالبی از علم فیزیک در مورد آنها وجود دارد.
افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه
افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه

شاید شما هم تمام اوقاتی را که پشت میز کامپیوتر، درحال رانندگی، بغل کردن بچه یا حتی وقت گذراندن با گوشی در شبکه‌های مجازی هستید، به وضعیت بدن‌تان توجهی ندارید. تمام این فعالیت‌ها باعث خم شدن پشت و افتادگی شانه‌ ها می‌شود. در نتیجهٔ این فعالیت‌ها، ماهیچه‌ها سفت شده و قوز پشت به وجود می‌آید. در این مقاله به توضیحاتی دربارهٔ افتادگی شانه و چند ورزش مفید برای رفع آن می‌پردازیم.
علائم و دلایل ناباروری
علائم و دلایل ناباروری

ناباروری برای یک زن زیر ۳۵ سال به معنای باردار نشدن پس از یک سال رابطۀ جنسی منظم و بدون استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری است که برای زنان بالای ۳۵ سال این مدت زمانی به شش ماه کاهش پیدا می‌کند. ممکن است مشکل ناباروری از طرف مرد، زن یا هر دو نفر باشد. اکثر موارد ناباروری با تشخیص و درمان به موقع رفع می‌شود. به همین دلیل، لازم است زنان و مردان نسبت به این موضوع آگاه باشند و در زمان درست برای تشخیص و رفع مشکل به پزشک متخصص مراجعه کنند. در این مطلب با مفهوم ناباروری، دلایل و علائم آن آشنا شوید.
فرمول ساده موفقيت از ديدگاه موفق ترين افراد دنيا
فرمول ساده موفقيت از ديدگاه موفق ترين افراد دنيا

فرمول ساده موفقيت فرمول موفقيت واقعاً ساده است،در اين مقاله باهم به بررسي يكي از مهم‌ترین عوامل موفقيت می‌پردازیم،عاملي كه باعث می‌شود افراد موفق از افراد غير موفق متمايز شوند فرمول موفقيت را از ديد جي واتسون بنیان‌گذار شركت آی بي ام باهم بررسي می‌کنیم:
۲۱ مورد از نکات زیبایی و آرایشی برای خانم ها
۲۱ مورد از نکات زیبایی و آرایشی برای خانم ها

هر دختری تمایل دارد که در هر کجا از نظر آرایشی عالی به نظر برسد. خواه یک قرار شبانه باشد یا یک گردش شبانه دخترانه یا حتی روزی در باشگاه باشد. ما می خواهیم که شما هر روز با کوچک ترین جزئیات آرایشی و بهداشتی ایده آل به نظر برسید. متاسفانه در زندگی های پرمشغله ما، تقریبا هیچ موقع، زمانی برای خودمان نداریم. ما در اینجا بهترین نکات زیبایی و آرایشی را گردآوری کردیم، که باعث می شود زندگی شما بسیار آسانتر شود، زمان و انرژی و پولتان هدر نرود. آماده باشید تا در ملاقات هایتان همه را تحت تاثیر قرار دهید.