زندگینامه الناز شاکردوست – بازیگر
زندگینامه الناز شاکردوست – بازیگر

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و معروف تئاتر، سینما و تلویزیون است. که با ایفای نقش در فیلم گل یخ وارد سینما شد و با استعداد فوق العاده ای که در این زمینه داشت خیلی زود موفق شد توجه همگان را به خود جلب کرده و در آثار زیادی حضور پیدا کند.
خطرناک ترین لپ تاپ جهان به حراج گذاشته شد
خطرناک ترین لپ تاپ جهان به حراج گذاشته شد

یک دستگاه لپ تاپ قدیمی سامسونگ به نام Persistence of Chaos که خطرناک ترین کامپیوتر جهان محسوب می شود، به تازگی به فروش گذاشته شده است. بالاترین پیشنهاد برای این لپ تاپ که شش مورد از معروف ترین ویروس های کامپیوتری جهان را به همراه دارد، فعلاً 1.1 میلیون دلار است.
۱۲ اشتباه رایج در مورد تناسب اندام که ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند
۱۲ اشتباه رایج در مورد تناسب اندام که ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند

با چند بار ورزش در طول هفته اندام متناسبی خواهید داشت؟ اگر می‌خواهید کاهش وزن داشته باشید، باید بیشتر روی ورزش متمرکز شوید یا رژیم غذایی؟ شب‌ها باشگاه بروید بهتر است یا صبح‌ها؟ اما گاهی‌اوقات پاسخ این سؤال‌ها، آن‌قدر ضدونقیض یا مبهم است که کوچک‌ترین فایده‌ای ندارند. بدتر از همه اینکه، باور‌های غلطی درمورد تناسب انداموجود دارد که سلامت مردم را تهدید می‌کنند. در این مقاله شما را با ۱۲ اشتباه رایج و باور غلط در ورزش و تناسب اندام که ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند آشنا خواهیم کرد.
مشاوره رابطه عاطفی
مشاوره رابطه عاطفی

همه ی ما در روابط عاشقانه، دوستانه و بعد از ازدواج مون با  مشکلاتی روبرو شدیم که گاها این مسائل اثر منفی روی روابطمون گذاشته و باعث عدم اعتماد، دلسردی و … شده .مشاوره رابطه عاطفی در چنین مواقعی می تونه مشکل گشا باشه و به بهبود روابط احساسی ما با همدیگه کمک کنه.اگر ازدواج کردین و با همسرتون درگیری های عاطفی دارین یا در یک رابطه عاشقانه و دوستی هستین و می خواهین روابط عاطفی بهتری داشته باشین این مقاله رو تا انتها بخونید.