بیوگرافی پروین اعتصامی
بیوگرافی پروین اعتصامی

در زندگی نامه پروین اعتصامی اینگونه آمده است که: پروین اعتصامی که نام اصلی او «رخشنده» است در ۲۵ اسفند ۱۲۸۵ هجری شمسی در تبریز چشم به جهان گشود، در کودکی با خانواده‌ اش به تهران آمد. پدرش که مردی بزرگ بود در زندگی او نقش مهمی داشت و هنگامی‌که متوجه استعداد دخترش شد، به پروین در زمینه سرایش شعر کمک کرد.
تجزیه و تحلیل کامل قطعات سخت افزاری موبایل ؛ از سخت افزار گوشی هوشمند چه می‌دانید؟
تجزیه و تحلیل کامل قطعات سخت افزاری موبایل ؛ از سخت افزار گوشی هوشمند چه می‌دانید؟

در زمان بحث پیرامون یک گوشی هوشمند، بیشتر درباره اجزای خارجی آن صحبت می‌کنیم؛ نحوه و سبک طراحی، جنس به کار رفته در بدنه، ارگونومی و دیگر موارد، از جمله قسمت‌هایی هستند که در کانون توجه خریداران هستند. اما درباره بخش‌های داخلی گوشی چه می‌دانید؟ اگر یک گوشی هوشمند را تکه تکه کنیم، چه اجزا و قسمت‌هایی در آن پیدا می‌کنیم؟ وظیفه هر کدام از این قسمت‌ها چه بوده و چگونه آن را انجام می‌دهد؟ اهمیت هر بخش برای ادامه فعالیت گوشی چقدر است؟ در ادامه با قطعات سخت افزاری موبایل آشنا خواهیم شد.
۵ خطای همگانی هنگام مسواک زدن
۵ خطای همگانی هنگام مسواک زدن

شاید شما هم جز آنهایید که روزانه دو سه بار دندا‌‌نهایتان را مسواک می‌زنید و گمان هم میکنید در این کار خبره‌اید. اما باید بدانید بدون اینکه متوجه شوید خطاهایی مرتکب می‌شوید که ۵ خطا را در ادامه ذکر کرده‌ایم. بخوانید و از این پس، حین مسواک زدن مرتکب نشوید!
کودک و اینترنت
کودک و اینترنت

انجام ندادن خواسته دوستان اينترنتي بدون مشورت با والدين اينترنت دنياي بسيار بزرگي است دنيايي كه همه افراد به آن دسترسي داشته و دوست دارند كارهايي كه خودشان دوست دارند را انجام دهند افراد ديگري هم هستند كه مي خواهند از وقت ، پول و نام و نام خانوادگي ديگران استفاده كنند و كارهايي كه خودشان دوست دارند را انجام دهند
عناصر مهم در دکوراسیون آشپزخانه
عناصر مهم در دکوراسیون آشپزخانه

هنگامی که قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، دکوراسیون آشپزخانه بدون تردید جزء اولویت های شما محسوب می شود. زیبایی این قسمت و انتخاب و چیدمان درست تجهیزات و وسایل در این بخش بسیار مهم است. از طرفی شما باید به نکات زیبایی شناسی این بخش توجه کنید و از طرف دیگر وسایل و تجهیزات موجود در آشپزخانمه باید کاربردی باشند و به نیاز های شما پاسخ دهند.