علائم آتروفی واژن و راه های طبیعی برای محافظت از بهداشت واژن
علائم آتروفی واژن و راه های طبیعی برای محافظت از بهداشت واژن

وقتی صحبت از آتروفی واژن می شود باید از متخصص کمک بگیرید. دکتر آنا کابکا را می توان کاشف فرمولاسیون یک درمان طبیعی آتروفی واژن و متخصص در بهداشت زنان نامید. او کمک بسیاری در تحقیقات این پست انجام داد و توضیح داد که واقعا با آتروفی واژینال چه اتفاقی میفتد و اینکه چه نوع درمان طبیعی وجود دارد.
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی

یک تیم زمانی کارآمد و سازنده است که احساس لذت از کار کردن را در اعضای خود برانگیزاند و همه افراد از حضور در تیم راضی باشند. با انجام کارها به صورت تیمی، تولید افزایش می‌یابد و اعتماد بیشتری نیز ایجاد می‌شود و با افزایش رضایتمندی بین افراد، موفقیت و بهره‌وری نیز افزایش یافته و در نتیجه یک تیم کارآمد و سازنده به آسانی به اهداف خود دست پیدا می‌کند. حال سوال این است که چقدر کار تیمی در محیط کسب‌وکار می‌تواند سازنده باشد؟ از آنجا که انسان‌ها خودمحور هستند و موجودات خودخواهی نیز هستند و می‌خواهند حتما به موفقیت دست پیدا کنند، اگر به تیم خود متعهد شوند، این خودخواهی باعث می‌شود اعمال آنها تیم را به سمت موفقیت ببرد.
مدل مانتو تابستانی نخی
مدل مانتو تابستانی نخی

مانتو‌های نخی در فصل تابستان محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مانتوهای دوخته شده از پارچه‌های دیگر دارند. با نزدیک شدن به فصل گرما، شاهد انواع مانتو تابستانی نخی ساده و گلدار با فرمت جلوباز یا جلو بسته هستیم.