کتاب کوری
کتاب کوری

کتاب کوری با عنوان اصلی Blindness اثر ژوزه ساراماگو نویسنده پرتغالی است که در سال ۱۹۹۸ موفق به دریافت جایزه نوبل شد. این رمان ساراماگو را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ دنیا معرفی کرد.
راهنمای کامل برای آب کردن شکم در ۱ ماه
راهنمای کامل برای آب کردن شکم در ۱ ماه

 آب کردن شکم در یک ماه کاری نسبتا سخت اما شدنی است. بعضی از تمرینات ورزشی و نکات تغذیه‌ای می‌توانند در این راستا به شما کمک کنند تا بتوانید به هدفتان در کاهش وزن برسید.
علائم و دلایل ناباروری
علائم و دلایل ناباروری

ناباروری برای یک زن زیر ۳۵ سال به معنای باردار نشدن پس از یک سال رابطۀ جنسی منظم و بدون استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری است که برای زنان بالای ۳۵ سال این مدت زمانی به شش ماه کاهش پیدا می‌کند. ممکن است مشکل ناباروری از طرف مرد، زن یا هر دو نفر باشد. اکثر موارد ناباروری با تشخیص و درمان به موقع رفع می‌شود. به همین دلیل، لازم است زنان و مردان نسبت به این موضوع آگاه باشند و در زمان درست برای تشخیص و رفع مشکل به پزشک متخصص مراجعه کنند. در این مطلب با مفهوم ناباروری، دلایل و علائم آن آشنا شوید.
تاثیر برون گرایی و درون گرایی در ازدواج
تاثیر برون گرایی و درون گرایی در ازدواج

بر خلاف این تصور که دونفر زمانی ازدواج موفقی خواهند داشت که ویژگی‌های شخصیتی مشابه داشته باشند، تاثیر برون گرایی و درون گرایی در ازدواج چندان اهمیت نداشته و بسیاری از زوج‌ها با ویژگی‌های متفاوت می‌توانند زندگی زناشویی موفقی داشته باشند.
۱۶ نکته زیبایی شناسانه درباره لباس عروس
۱۶ نکته زیبایی شناسانه درباره لباس عروس

در مزون به شما ژورنال هایی نشان می دهند تا از بین مدل های مختلف موجود در آنها لباسی را انتخاب کنید تا مانند آن را برایتان بدوزند ولی مجبور نیستید دقیقا یک لباس را انتخاب کنید, می توانید مدل دامن را از یک لباس و مدل بالاتنه را از لباس دیگر و حتی مدل کار و سنگ دوزی را از جای دیگری بردارید