گوشی تاشو سونی با نمایشگر جمع‌شونده در راه است
گوشی تاشو سونی با نمایشگر جمع‌شونده در راه است

پس از معرفی اسمارت‌فون رویال فلکس‌پای در ماه اکتبر گذشته، انتظار می‌رفت این هندست قدرتمند بر بازار گوشی‌های تاشو سیطره پیدا کند. اما کمپانی سامسونگ چند روز پیش از عرضه گلکسی فولد، به‌دلیل بروز برخی مشکلات در گجت 1980 دلاری خود عرضه آن‌ را به تعویق انداخت. همچنین بسته به تعریف شما از فصل تابستان، هواوی نیز گوشی تاشوی میت X خود را با تاخیری 3 ماهه روانه بازار خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ برای گوشی گلکسی فولد خود تعمیرات ویژه‌ای را اعمال نموده است؛ اما عدم عرضه این اسمارت‌فون در مقطع کنونی امری قابل‌فهم است. دیجی کو؛ مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که سامسونگ برای تبدیل شدن به نخستین عرضه کننده گوشی تاشو، شتاب‌زده عمل کرده و مایل نیست که چنین اشتباهی را مجددا تکرار نماید.
با این 16 روش فشار خون را کنترل کنید
با این 16 روش فشار خون را کنترل کنید

دکتر فورمن کاپلان مى‌گوید: امروزه همه معتقدند در بیماران فشار خون خفیف، درمان غیر دارویى باید در خط اول دفاع قرار گیرد. درمان‌هاى غیر دارویى به این شرح است:
مدل لباس عروس جدید و شیک 2021
مدل لباس عروس جدید و شیک 2021

از خرید لباسهایی کـه در ظاهر چشمتان را گرفته ولی تناسبی با شـما ندارد، کاملا خوددرای کنید چرا کـه بعدها پشیمان خواهید شد. از پیشنهاداتی کـه به شما می‌شود استقبال کنید. پیشنهادات فروشنده با توجه بـه بودجه شـما و برگرفته از تجارب انها خواهد بود.