فروش سیلیس


  • کاظمی
  • ۰۹۱۲۸۴۹۸۹۷۴
  • atmco3@yahoo.com
  • تهران
  • بازدید : ۹۷۸۱

سایت تبلیغاتی

قیمت : توافقی


فروش سیلیس دانه بندی درجه یک و دو با خلوص بالای 99 درصد
به طور کلی موارد مصرف سیلیس SiO2 عبارت است از: شیشه سازی، چینی سازی، تولید فروسیلیس، سرامیک سازی، تولید آجر ماسه آهکی، ریخته گری،لوله سازی، تولید سیلیکات سدیم، تولید دیگر مواد سیلیسی، به عنوان نیمه هادی در صنعت الکترونیک و تولید پشم شیشه، در صنعت تصفیه آب و استفاده از فیلتر های شنی که با صنایع غذایی مرتبط است و سایر موارد مورد استفاده قرار میگیرد.
سیلیس مصرفی در هر یک از این صنایع باید کیفیت خاصی داشته باشد. ترکیب شیمیایی، ساختمان کانی شناسی و خواص فیزیکی سیلیس، تعیین کننده کیفیت و موارد مصرف آن در هر یک از صنایع مذکور می باشند. ترکیب شیمیایی سیلیس در واقع عبارت است از درصد SiO2 موجود در سنگ و نیز درصد هریک از اکسیدهای دیگر که معمولاً به همراه SiO2 در کانسارهای مختلف وجود دارند و در صورتی که درصد هر یک از آنها از حد معینی تجاوز نماید، کاربرد آن را در صنایع مختلف محدود و یا غیر ممکن می سازد.
علاوه بر درصد SiO2، ساختمان کانی شناسی سنگ نیز در تعیین کیفیت و موارد مصرف آن نقش مهمی دارد زیرا ممکن است SiO2 به صورت انواع سیلیکات ها وجود داشته باشد، در نتیجه این مسئله در تعیین روش کانه آرائی و چگونگی حذف ناخالصی ها تأثیر خواهد داشت.
خواص فیزیکی سیلیس نیز در همین روش مناسب برای خردایش، دانه بندی پودر سیلیس تولید شده و تعیین موارد مصرف پودر تولید شده تأثیر خواهند داشت.
لعاب:
سیلیکا ماده تشکیل دهنده شیشه است، برای ساخت انواع شیشه مخصوص سیلیس با موادی از قبیل فلدسپار، نفلین سینیت، سودا و… ترکیب می شود.
سرامیک:
کوارتز در ساخت انواع مختلف سرامیک و سرویس بهداشتی بکار می رود.
ریخته گری و نسوز:
مقاومت کوارتز وسیلیس تا دمایC ۱۴۷۰ سبب شده از آن برای تهیه قالب های ریخته گری فلزاتی مانند فولاد، آهن سیاه، آلومینیم وآلیاژهای مس و همچنین به عنوان نسوز در ساخت کوره های آهن و فولاد، سرامیک، شیشه و سیمان بکار می رود. کاربردهای متفرقه دیگری مانند ساینده، پودر جلا، فیلتراسیون، شن و ماسه ساختمانی است. انواع گرد شده و با کیفیت برای باز کردن شکافها و افزایش نفوذ پذیری در تولید نفت وگاز بکار می رود. همچنین با پودر کردن آن می توان از آن به عنوان پرکننده در رنگ، پلاستیک، لاستیک، بتونه و چسب استفاده کرد.
سیلیکات سدیم :
سیلیکات سدیم به صورت گلوله های شفاف، بدون آب و پودر شیشه یا پودر آبدار خرید و فروش می شود. این ماده در کنترل سایندگی لوله های آب و فرمول بندی لعاب و مینا بکار می رود. انواع محلول مایع آن در صابون سازی، پاک کننده های صنعتی و عمومی، چسب، سیمان سازی، رنگ و پوشش، قالب ریخته گری، شناور سازی کانه، پایدارسازی پراکسید و کنترل خوردگی در لوله های آب و پیش ماده سیلیس مخلوط زئولیت کاربرد دارد.
سیلیس ته نشین شده:
از واکنش سیلیکات سدیم با اسید سولفوریک یا اسید کلریدریک طی شرایط مشخصی سیلیس ته نشینی تولید می شود که بدلیل خواصی از قبیل درخشندگی بسیار بالا و تخلخل کم از آن به عنوان پر کننده ریز دانه و ضد لغزش در لاستیک (لاستیک خودرو و کفپوش) PVC، پلی الفین، فیلم LDPE و جداکننده های ریز منفذی باتری های سربی، پخش کننده، حمل کننده و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.
سیلیس کلوئیدی
سوسپانسیونی از سیلیس ریز دانه در محیط آبی که به منظور اصطکاک درکاغذ و تخته، جوش دهنده نسوزهای فیبری، کاتالیزور و پیش ماده شیمیایی مصرف می شود.
سیلیس، نوع متالورژی
از واکنش کوارتز و کک در کوره قوس الکتریک و دمای بالای C’۲۰۰۰ ساخته شده و ۹۹% ۹۸ Si دارد. از آن در تهیه آلیاژهای آلومینیم، فولاد، سوپرآلیاژ، سیلیکون و مواد شیمیایی استفاده می کنند.
انواع دیگر ازسیلیس و ترکیبات آن مانند سیلیس پخته، خرد سیلیکون، نیترات سیلیسیوم و… وجود دارند که هر یک کاربرد های مخصوص خود را داراست.
کوارتز بلوری
انواع شفاف و خوش نما برای تهیه عدسی و مخروط، جواهرسازی و نمونه کانی بکار می رود، از خاصیت پیزوالکتریک آن در الکترونیک استفاده می کنند.
تریپلی
سیلیس ریز بلور، متخلخل با وزن مخصوص ۶۵/۲، سختی۷، سفید تا خاکستری و… که به عنوان پرکننده یا رنگدانه در رنگ، لاستیک، پلاستیک، ساینده و بتونه بکار می رود، بعلاوه در پودر های ساینده و جلا و ساینده دندان بکار می رود

- انواع سیلیس درجه یک سفید و سیلیس درجه دو خاکستری و ...
- تهیه و عرضه سیلیس معمولی و اسید شوئی در انواع ماسه های سیلیس با دانه بندی و خلوص متفاوت
- تولید کننده انواع سیلیس معدنی دانه بندی شده
- سیلیس دانه بندی شده جهت سیستمهای فیلتر شنی و فیلتراسیون آب و فاضلاب
- فرآیند فیلتراسیون و زلال سازی مایعات در فیلتر های شنی جهت تصفیه مایعات
- استفاده از سیلیس برای تصفیه خانه های آب و فاضلاب
- استفاده در کلیه سیستمهای حرارتی و برودتی، نیروگاهها ، پتروشیمی و پالایشگاهها
- انجام عملیات تصفیه فیزیکی به روش به دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلترهای شنی

- در صنعت تصفیه و استفاده از فیلتر های شنی که با صنایع غذایی در ارتباط هستند مانند تصفیه شیره قند و یا آب معدنی استفاده از ماسه های سیلیسی درجه یک به دلیل ناخالصی کمتری که دارند توصیه می شود.

- عمدتا در صنعت تصفیه آب و فاضلاب از سیلیسهای درجه دو استفاده می شود

شرکت آریا تجارت ماهان ماسه های سیلیسی خود را به صورت درجه یک و درجه دو مطابق با استاندارد های جهانی توزیع و عرضه می نماید که آنالیز و مشخصات فنی هر نوع از سیلیس دانه بندی شده را میتوانید از طریق تماس با شرکت دریافت و تامین نمائید.


شرکت خدماتی، فنی مهندسی آریا تجارت ماهان (سهامی خاص(
تلفن دفترمرکزی:
021-77734858
021-77734868
فکس:
021-77731556
آدرس دفتر مرکزی: تهران،خیابان تهران پارس،خیابان ۱۸۲ شرقی،پلاک۹/۲٫.
آدرس کارخانه: ملایر - کیلومتر 30 جاده همدان - ناحیه صنعتی ازندریان،پلاک43.
پیامک و تماس پشتیبانی فروش(جناب کاظمی): 09128498974
مدیریت ( جناب حاجی باشی): 09126119816
وب سایت شرکت :
www.atm-co.com/en
info@atm-co.com