چاق شدن در یک هفته؛ توصیه‌هایی که شما را به وزن ایده‌‌آل می‌رساند
چاق شدن در یک هفته؛ توصیه‌هایی که شما را به وزن ایده‌‌آل می‌رساند

اگر تصور می‌کنید افزایش وزن بسیار آسان است، دیگر وقتش است دیدگاه‌تان را تغییر بدهید، زیرا افزایش وزن نیز می‌تواند به‌سختیِ کاهش وزن باشد. درحالی‌که افزایش وزن برای عده‌ای شبیه به کابوس است، برخی عطش شدیدی برای افزایش وزن و چاق‌ شدن دارند. چاق شدن در یک هفته به انضباط و تلاش زیادی نیاز دارد. در ادامه راه‌هایی برای چاق شدن در یک هفته آمده است. البته انتظار نداشته باشید بعد از یک هفته اندامی عضلانی و فوق‌العاده داشته باشید، اما تغییرات حاصل در همین یک هفته هم می‌تواند انگیزه‌تان را برای ادامه‌ی مسیر افزایش بدهد.
همه چیز درباره مضرات و خواص روغن سیاه دانه
همه چیز درباره مضرات و خواص روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه که به عنوان روغن زیره سیاه نیز نامیده می شود، در یک متن باستانی به عنوان “درمان برای هر بیماری به جز مرگ شناخته شده است” و تاریخچه بسیاری از کاربردهای فراوان دارد. سیاه دانه یک ادویه سنتی در خاورمیانه است که در شیرینی ها، محصولات لبنی، سالاد و دیگر غذاها استفاده می شود و برای هزاران سال، این روغن به طور موضعی مورد استفاده قرار گرفته است و برای تقریبا هر گونه بیماری، از کبودی، خشکی مو، سرماخوردگی و گزش مارها تا سردرد، ناراحتی های گوارشی و انواع بیماری های پوستی، از جمله جذام، استفاده شده است.
جاهای دیدنی افغانستان؛ سفر به سرزمینی پرماجرا در همسایگی ایران
جاهای دیدنی افغانستان؛ سفر به سرزمینی پرماجرا در همسایگی ایران

به‌دلیل سال‌های متمادی جنگ و تخریب، اولین تصویری که از افغانستان در ذهن بسیاری از ما شکل می‌گیرد، فقر و چهرۀ زشت آسیب‌های جنگی است. اما کشور افغانستان با تاریخ و قدمتی کهن و همین‌طور منابع طبیعی غنی، یکی از باارزش‌ترین مناطق در سطح زمین محسوب می‌شود. این کشور نقطۀ اتصال آسیای جنوبی، و آسیای میانۀ شرقی و غربی است و در مسیر جاده ابریشم واقع شده است.
وجوب فوری حج
وجوب فوری حج

بر هر شخص مستطیع در طول عمر، بیش از یک بار حج واجب نیست که آن «حَجَّة‌الاسلام» نام دارد. ضمنا وجوب حج فوری است بدین معنا که در صورت تحقق شرایط استطاعت، باید در همان سال نسبت به انجام حج مبادرت نماید و به تأخیر انداختن آن بدون عذر، جایز نیست.