بزرگ تشریفات آریا


  • عرفان شارقی
  • ۰۹۱۲۳۹۷۵۳۹۱
  • Erfanshareghi@gmail.com
  • تهران
  • بازدید : ۷۹۰۶

سایت تبلیغاتی


تشریفات آریا در طی سال های اخیر اقدام به تعلیم و برگزینی مهمانداران ویژه و متخصص در امر پذیرایی و تشکیل تتییم های منتخب از فارغ التحصیلان رشته های جهانگردی و هتل داری نموده است که ضمن برخورداری از ظاهری اراسته و پوشش یکپارچه و میاگین سنی 20 تا 25 سال بتواندخدمات رسانی در طول مراسم را در سطح بالایی انجام دهند.

گروه تشریفات آریا با استفاده از دیزاین های اختصاصی و به روز شده بر اساس مد روز اروپا و تجربه دیزاینرهای حرفهای داخل کشور مراسم های شما را شکوه میبخشد.این گروه همچنین با بهره گیری از استعدادها و نظرات مشتریان پیوسته در حال بروز رسانی و اجرای ایده ها و متدهای نو در امر دیزاین مراسمات میباشد.

این مجموعه با در بر داشتن آشپزخانه اختصاصی در غرب و مرکز تهران توانسته کیفیت را در طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی به کمک هدشف و سراشپزهای حرفه ای خود در سطح فوق حرفه ای بالا ببرد بطوریکه در سال های گذشته اقدام به ارسال نیرو و سراشپز های حرفه ای ایرانی برای راه اندازی مجموعه های پذیرایی و رستوران های ایرانی لاکچری در کشورهای ترکیه دبی مالزی اکراین و.. نموده است.

مجموعه تشریفات آریا طرف قرارداد با بیش از 40 مورد باغ و تالار اختصاصی در داخل و اطراف تهران بوده و توانسته تنوع سلایق شما عزیزان را در انتخاب محل برگزاری مراسمات تامین کرده و به کمک تیم های دیزاینر خود دیزاین های متفاوت را در این باغات اجرا و مراسم های متنوعی را در سطوح مختلف برای شما عزیران اجرا و به نمایش بگذارد.

به استحضار تمامی عزیزان و هموطنان عزیزمان میرسانیم
مجموعه پذیرایی و تشریفات آریا به لطف پروردگار و یاری شما دوستان، هشتمین سالگرد تاسیس خود را در کنار شما و خانواده هایتان به جشن و شادمانی میپردازد به همین منظور تصمیم به برگزاری جشنی فرخنده همزمان با عید سعید فطر امسال در باغ اختصاصی مجموعه نموده است.از شما دعوت مینماییم جهت هماهنگی با شماره های ما تماس حاص فرمایید.

وقتی که دوستان ما زمان لازم برای برنامه ریزی برای یک مراسم سطح بالا را ندارند نقش تشریفات و مجموعه های این چنین اغاز میشوند.که با دقت و تجربه لازم مراسم شما عزیزان را اجراکنند.
با توجه به اینکه در مراسمات ایرانی بخش پذیرایی شام بخش با اهمیت تری را نسبت به دیگر بخش ها به خود اختصاص داده لازم به ذکر چند مورد از اصول پذیرایی استاندارد میباشیم که دوستان با در نظر گرفتن این اصول میتوانند سطح تشریفات و برگزاری مراسم شام خود را مقایسه کنند.
چند نکته در امر پذیرایی شام در مراسم:
1.میهماندارها میبایست بصورت دایم و یکپارچه در کنار شف ها ناظر به تعویض شف های خالی شده از غذا با شف های پر باشند.
2.پذیرایی استاندارد باید به گونهای باشد که مدعوین محترم مجبور به تشکیل صف برای کشیدن غذا و یا برداشتن ظروف نشوند که این مهم صرفا منوط به نحوه دعوت و ریتم دعوت از میهمانان و نیز تقسیم بندی صحیح تعداد شف های پذیرایی به تعداد میهمان ها امکان پذیر است.
3.اگر غذا از لحاظ کمیت کافی باشد شف های غذا میبایست بعد از پذیرایی از اخرین مهمان کاملا پر و دقیقا همانند قبل از شروع پذیرایی باشد.
منوی پایه از نفری ۵۰هزار تومان پکیج کامل
سعادت آباد
88581608- 88075890- 09123975391
Erfanshareghi@gmail.com
عرفان شارقی
تهران