هنر اسلامی چیست ؟
هنر اسلامی چیست ؟

بعد از ظهور اسلام، این دین از نظر اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر جامعه‌ها تأثیر گذاشت. (۳) هنر نیز تحت تأثیر این دین در این جامعه‌ها دچار تغییر و تحولاتی شد و با نام جدید هنر اسلامی شناخته شد.
 اجاره خانه در کانادا چقدر هزینه دارد ؟
اجاره خانه در کانادا چقدر هزینه دارد ؟

یکی از انواع اجاره خانه در کانادا پرداخت هزینه به عنوان Paying Guest است که همانند شرایط خوابگاه با امکانات محدود است و در حدود ۵۰۰ تا ۸۰۰ دلار در ماه در منطقه GTA و تورنتو کانادا هزینه دارد.
شرکت ارتباطات زیرساخت: دولت اصلا اجازه افزایش قیمت اینترنت را نخواهد داد
شرکت ارتباطات زیرساخت: دولت اصلا اجازه افزایش قیمت اینترنت را نخواهد داد

نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر این که بر اساس برنامه ریزی ها، بدیهی است که قیمت اینترنت، نسبت به قیمت های فعلی افزایش پیدا نخواهد کرد، تاکید کرد که دولت اصلا اجازه افزایش قیمت را نخواهد داد. او همچنین اذعان داشت که برای کاهش قیمت اینترنت برنامه دارند چرا که در تمام دنیا روند ارزان شدن اینترنت به راه افتاده است.
مهمترین دلیل ایجاد تیرگی های پوستی
مهمترین دلیل ایجاد تیرگی های پوستی

تیرگی های پوستی که معمولا در قسمت هایی مانند آرنج، زانو، کشاله ران، زیر بغل یا قوزک پا ایجاد می شوند، جزو ناخوشایندترین حالت های پوست و مو هستند. این نقاط خاص در بدن بیشترین میزان اصطکاک را دارند و همین اصطکاک پوستی مهمترین علت ضخیم شدن پوست و تیره به نظر رسیدن آن است.
موفقیت
موفقیت

ید در نظر اول اینطور به ذهن خطور نماید که رابطه روانشناسی با موفقیت چیست؟ مگر این طور نیست که اگر ما تلاش کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم موفق می شویم خوب پس جایگاه روانشناسی کجاست؟ باید گفت که انگیزه موتور حرکت آدمی می باشد و اگر انسان هیچ انگیزه ای نداشته باشد قطعا ادامه زندگی برایش محال است .در واقع باید گفت وقتی انگیزه زندگی صفر می شود انسان به خود کشی فکر می کند به عبارتی باید گفت کسی که غذا می خورد حداقل انگیزه برای ادامه زندگی را داراست...