با این اسانس‎ها، پشه‌ها را فراری دهید
با این اسانس‎ها، پشه‌ها را فراری دهید

اقتصاد نیوز:ما دوست داریم که در تابستان به بیرون از خانه برویم، در پارک قدم بزنیم، هوای تازه بخوریم و در چمن‌ها پابرهنه بدویم، اما تمام این حس‌های خوب با وجود پشه‌هایی که مدام دورمان می‌چرخند، از بین می‌رود. اما چه کنیم که از شر این حشرات خلاص شویم؟ در ادامه برخی از ترفند‌های فراری دادن پشه‌ها را برایتان آورده ایم.
خوراکی‌هایی که باعث آسیب رساندن به دندان می‌شوند
خوراکی‌هایی که باعث آسیب رساندن به دندان می‌شوند

آسیب دیدن دندان مشکلی است که همه با آن مواجه می‌شوند، حتی استفاده از خوراکی‌های معمولی مثل چیپس، آدامس و چای می‌تواند این مشکل را بزرگتر کند. همه ما دوست داریم یک لبخند سالم و زیبا داشته باشیم و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا از این زیبایی مطمئن شویم: ما به طور منظم به دندانپزشک مراجعه می‌کنیم، از خوردن غذاهای شیرین خودداری می‌کنیم و رژیم‌هایمان را حفظ می‌کنیم. با این حال، غذاهایی که به نظر می‌رسد مناسب هستند اغلب موجب آسیب دیدن دندان می‌شوند. در این مقاله فهرست غذاهایی که هر روزه مصرف کرده و به دندان‌ها آسیب می‌رساند آورده شده است.
سيد رضى (رحمه الله عليه)
سيد رضى (رحمه الله عليه)

او به سال 395 ق.[1] در محلّه‌ى شیعه نشین كرخ بغداد، در خانه‌اى كه از گلهاى عطرآگین ایمان و اخلاص و روشنایى علم و عمل آذین بندى شده بود، دیده به جهان گشود و نام زیباى «محمد» به خود گرفت. محمد كه بعدها به «شریف رضی» و «سید رضی» شهرت یافت از خاندانى برخاست كه همه از بزرگان دین و عالمان و عابدان و زاهدان و پرهیزكاران كم مانند روزگار بودند.