سینما/تئاتر/تلویزیون
سینما/تئاتر/تلویزیون

احتمال اکران دو فیلم رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی و ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی در نوروز 98 قوت گرفت و این دو فیلم به همراه چند فیلم دیگر از گزینه های احتمالی اکران نوروزی محسوب میشوند.
آب برنج و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو
آب برنج و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو

به تازگی محبوبیت استفاده از آب برنج در میان مردم افزایش یافته است. دلیل چنین محبوبیتی را می‌توان در خواص شگفت انگیز آن برای سلامتی پوست صورت و موی سر جستجو کرد. آب برنج حاوی عناصر غذایی است که منجر به نرم شدن و بلندی مو و پرپشتی آن می‌گردد، به اضافه پوست صورت را از مشکلاتی همچون آکنه و جوش جوانی محافظت می‌کند.
۲۰ عاملی که رابطه عاطفی شما را پایدار نگه می‌دارد
۲۰ عاملی که رابطه عاطفی شما را پایدار نگه می‌دارد

می‌گویند دلداری از دلبری سخت‌تر است و حقیقتا راست می‌گویند. اغلب ما فکر می‌کنیم پیدا کردن معشوق و شریک عاطفیِ مناسب، نهایتِ خوشبختی است. اما بیایید برای یک بار هم که شده این اشتباه رایج و تاریخی را فراموش کنیم. یافتن شریک عاطفی‌تان اتفاق خوشایندی است اما باید بدانید که تازه اول راهید. اگر راه‌های پایدار کردن رابطه را بدانید بالا و پایین‌های یک رابطه‌ی عاطفی برایتان غیرمنتظره و ناخوشایند نخواهد بود. امروز با ما همراه باشید، برایتان از راه‌هایی گفته‌ایم که کمک‌تان می‌کنند رابطه‌تان را مستحکم و پرمهرتر کنید.
6 نکته برای یافتن صندل مناسب هر استایل
6 نکته برای یافتن صندل مناسب هر استایل

تقریبا غیر ممکن است که یک سبک واحد از صندل پیدا کنید که به طور یکپارچه برای ساحل تا دفتر کار یا یک قرار رمانتیک مناسب باشد. به جای تلاش برای یافتن صندلی که برای هر موقعیتی مناسب باشد، یاد بگیرید چه سبک صندلی برای سبک های مختلف لباس مناسب است. با یک جفت از سبک های پایه ای شروع کنید که چند منظوره هستند و سپس به آرامی صندل های مناسب لباس هاس خاص را اضافه کنید تا تیپی بی عیب و نقص ایجاد کنید. صندل های درست می توانند تیپ را ارتقاء بدهند ، اما صندل های غلط نیز به همان آسانی می توانند آن را به هم بریزند. قبل از شروع خرید صندل، خانم ها باید بدانند که با اندازه های مختلف پاشنه به چه اندازه راحت هستند همانطور که می دانند چه سایزی از کفش را باید بپوشند. با دانستن تناسب و راحتی، خانم ها می توانند با گشتن در اینترنت صندل ها را ببینند تا نهایتا جفت عالی آن ها را برای هر مناسبت پیدا کنند.