فروش فوق العاده انواع چیلر ایتالیایی


  • بازدید : ۱۱۸۶۲

سایت تبلیغاتی

قیمت : 09177040207


با احترام، بدین وسیله به استحضار می رساند تهویه سخاوت نماینده چیلر و فن کویل mta ایتالیا در استان فارس می باشد.
شرکت پارس صنعت تهویه نماینده‌ی رسمی سیستم‌های تهویه مطبوع MTA ایتالیا (چیلر ایتالیایی)در ایران می باشد. همچنین این شرکت با بیش از 20 سال سابقه‌ی تولید، طراحی، مشاوره و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع در مجموعه‌ی مدیریتی خود، برخی از محصولات را در داخل کشور و با برند PST (پارس صنعت تهویه)تولید می نماید.
شرکت MTA ایتالیا که با نام های چیلر MTA و یا چیلر ایتالیایی شناخته می شود که با بیش از 30 سال سابقه‌ی تولید سیستم‌های تهویه مطبوع سنگین خصوصاً انواع چیلرها نامی آشنا در صنعت تهویه مطبوع اروپا می باشد، بطوریکه این شرکت در طول دوره فعالیت خود تقریباً در تمامی کشورهای اروپایی نماینده فعال داشته و محصولات خود را عرضه نموده است. این شرکت با سه کارخانه اختصاصی در ایتالیا تمامی محصولات خود را در این کشور تولید و به بازارهای جهانی عرضه می نماید. محصولات این شرکت با استفاده از مرغوبترین تجهیزات اروپایی مانند Siemense آلمان در تجهیزات الکترونیکی، CAREL ایتالیا در کنترلر، AB درکمپرسور، فن ziehl-abegg آلمان بوده است و بسیاری از قسمت‌ها مانند اواپراتور و کندانسور در کارخانه MTA در ایتالیا ساخته می‌شود.
قرار گرفتن شرکتهای معتبر جهان از جمله بوش، زیمنس، دایملر کرایسلر، سونی، پاناسونیک، موتورولا، مازراتی، فراری، جنرال موتورز، مرسدس بنز، رولز رویس، فیات و بسیاری از پروژه های مشهور دانشگاهی، هتل ها و بیمارستان ها در زمره‌ی مشتریان این شرکت، نشانگر کیفیت برتر محصولات این شرکت بوده و از افتخارات MTA می‌باشد.