بیوگرافی حمید محمدی؛ مجری با سابقه ورزشی
بیوگرافی حمید محمدی؛ مجری با سابقه ورزشی

بیوگرافی حمید محمدی: حمید محمدی متولد ۱۲ بهمن سال ۶۲ در کرج، گوینده خبر و مجری رادیو و تلویزیون است. او از سال ۸۴ و به عنوان گوینده خبر ورزشی وارد تلویزیون شد. او همچنین سابقه همکاری با برنامه "نود" و "فوتبال ۱۲۰" را در کارنامه خود دارد.
گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی
گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی

بازار خودروی ایران در نوع خود یکی از خاص ترین ها در جهان است، قواعد حاکم در این بازار بسیار متفاوت از نقاط دیگر دنیا بوده و کشف  اصول آن کاری تقریبا غیر ممکن است. با وجود فیلترهای مختلف برای ورود خودروهای خارجی، گهگاه خودروهای بسیار خاصی با روش های نه چندان واضح از این فیلترها عبور کرده و روانه خیابان و نمایشگاه های شمال شهر می شوند.
گواردیولا: مقابل تاتنهام خوب بازی کردیم و باختیم
گواردیولا: مقابل تاتنهام خوب بازی کردیم و باختیم

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست دیشب تیمش مقابل تاتنهام از تصمیم خود در ارنج تیم و نیمکت‌نشین کردن کوین دی‌بروین در این بازی دفاع کرده و گفت سیتی بازی خوبی ارائه داده است.
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد
اینستاگرام از مشخصه جدید استیکر چت در استوری‌ها رونمایی کرد

امروز اینستاگرام از یک قابلیت کاربردی جدید با نام Sticker Chat رونمایی کرد. این مشخصه از امروز و در استوری‌های اینستاگرامی قابل دسترس بوده و به دوستان و فالوورهای شما امکان خواهد داد تا با لمس یک آیکون جدید در قسمت فوقانی استوری، گفتگوهای خود در استوری‌ها را آغاز نمایند.
  تحلیل باورهای مرتبط با سلامت جنسی در بین زوجین در آستانه ازدواج با بهره گیری از مدل اعتقاد بهداشتی
  تحلیل باورهای مرتبط با سلامت جنسی در بین زوجین در آستانه ازدواج با بهره گیری از مدل اعتقاد بهداشتی

سلامت جنسی، یکپارچگی و هماهنگی میان ذهن، احساس و جسم بوده و هرگونه اختلال که منجر به ناهماهنگی در رابطه جنسی گردد، می تواند نارسایی کنشی جنسی را به همراه داشته باشد. مطالعه حاضر با هدف بررسی باورهای مرتبط با سلامت جنسی در بین زوجین در آستانه ازدواج با بهره گیری از مدل اعتقاد بهداشتی انجام شد.
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی
۷ استراتژی ضروری برای موفقیت کار تیمی

یک تیم زمانی کارآمد و سازنده است که احساس لذت از کار کردن را در اعضای خود برانگیزاند و همه افراد از حضور در تیم راضی باشند. با انجام کارها به صورت تیمی، تولید افزایش می‌یابد و اعتماد بیشتری نیز ایجاد می‌شود و با افزایش رضایتمندی بین افراد، موفقیت و بهره‌وری نیز افزایش یافته و در نتیجه یک تیم کارآمد و سازنده به آسانی به اهداف خود دست پیدا می‌کند. حال سوال این است که چقدر کار تیمی در محیط کسب‌وکار می‌تواند سازنده باشد؟ از آنجا که انسان‌ها خودمحور هستند و موجودات خودخواهی نیز هستند و می‌خواهند حتما به موفقیت دست پیدا کنند، اگر به تیم خود متعهد شوند، این خودخواهی باعث می‌شود اعمال آنها تیم را به سمت موفقیت ببرد.