ملت عشق
ملت عشق

ملت عشق (به انگلیسی: The Forty Rules of Love: A Novel of Rumi) (به ترکی استانبولی: Aşk) نام رمانی نوشته الیف شافاک است که در سال ۲۰۱۰ به صورت هم‌زمان به دو زبان انگلیسی و ترکی منتشر شد. این کتاب تاکنون بیش از ۵۰۰ بار در ترکیه تجدید چاپ شده و توانسته رکورد پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را نیز به دست آورد. ترجمه فارسی آن در مدتی کوتاه، عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب ایران را کسب کرده‌است.[۱]
آشنایی با خواص جینسینگ
آشنایی با خواص جینسینگ

یکی از گیاهان مشهور مقوی و نیروزا در جهان ، جنسینگ نام دارد که به گیاه جوانی و نوش دارو نیز معروف است. "جنسه " و " جنسا " دو کلمه ای است که در کتاب های سنتی و عربی به ریشه این گیاه گفته می شود. در فرانسه و انگلیس Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng نامیده می شود. جنسینگ گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae و نام علمی آن Panax ginseng می باشد.
گوگل مپس در آخرین به‌روزرسانی خود گشت و گذار شهری را راحت‌تر کرده است
گوگل مپس در آخرین به‌روزرسانی خود گشت و گذار شهری را راحت‌تر کرده است

در طول چند سال گذشته گوگل مپس تبدیل به انتخاب اول مسافران در سراسر جهان شده است. جدای از ویژگی‌های فراوان این اپلیکیشن در راهنمایی کاربر برای یافتن مقصد مورد نظر، گوگل مپس در کشف مکان‌های جدید برای گشت و گذار هم عملکرد بسیار خوبی دارد. حالا آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار قابلیت‌های آن در این زمینه را گسترش داده است.
روش‌ های لیفت ابرو بدون جراحی
روش‌ های لیفت ابرو بدون جراحی

روش‌های زیادی برای لیفت ابرو بدون جراحی وجود دارند، که از آن جمله می‌توان به تمرینات ورزشی خاص، تزریق ژل و استفاده از نخ اشاره کرد. انتخاب یکی از این روش‌ها بسته به شرایط و انتظارات شما دارد.